Vrei un reach mai mare pe Facebook? Motivează-ți fanii să reacționeze.
Îți încurajezi
fanii să interacționeze cu postările tale? Mă refer la astea:
Facebook a
introdus setul de reacții deja familiar la începutul anului 2016 ca o
maodalitate pentru utilizatori de a se exprima dincolo de un simplu LIKE.
Poate că știi deja, Facebook are un anumit
algoritm care aloca o valoare fiecărei reacții pe care utilizatorii o au în
News Feed, apoi face suma și determină la câți dintre fanii tăi va arăta
postarea pe care ai publicat-o.
Atenție! În
prezent Facebook spune că toate reacțiile au aceeași valoare, prin urmare
algoritmii din News Feed nu sunt influențați de CUM reacționează cineva.
Încă!
Însă, așa cum
declară Sammi Krug, Facebook Product Manager, cei de la Facebook au observat că reacția cuiva la o
postare este un semnal și mai puternic decât simplul Like că vrea să vadă mai
mult din acel tip de conținut. Așa că cei de la Facebook se gândesc să creeze
un algoritm în care reacțiile să atârne mai greu decât „like-ul”.
Folosirea reacțiior este în creștere
Un studiu făcut
de Quinly în mai și iunie 2016 pe 105.000 de pagini profesionale a arătat că,
deși procentul utilizării reacțiilor este de doar 6%, acesta este în creștere.
Singura reacție care a înregistrat o scădere pe perioada studiului a
fost...„like-ul”.
Ce înseamnă toate astea pentru afacerea ta pe facebook?
În curând va fi
din ce în ce mai important să îi faci pe fani să reacționeze dacă vrei să ai un
reach mare. Mai multe reacții ar trebui să îți îmbunătățească impactul
postărilor.
Prin urmare, ai
în vedere ca postările tale să stârnească reacții: râsete, tristețe, furie sau
iubire.
Dacă profilul
afacerii tale nu este de natură să trezească astfel de reacții, poți folosi
întrebări simple, ca în exemplul de mai jos. Fanii trebuie să îți
răspundă...reacționând. J
Spor la promovat!
Comentarii
Trimiteți un comentariu