Vrei un reach mai mare pe Facebook? Motivează-ți fanii să reacționeze.


Îți încurajezi fanii să interacționeze cu postările tale? Mă refer la astea:


Facebook a introdus setul de reacții deja familiar la începutul anului 2016 ca o maodalitate pentru utilizatori de a se exprima dincolo de un simplu LIKE.

Poate că știi deja, Facebook are un anumit algoritm care aloca o valoare fiecărei reacții pe care utilizatorii o au în News Feed, apoi face suma și determină la câți dintre fanii tăi va arăta postarea pe care ai publicat-o.

Atenție! În prezent Facebook spune că toate reacțiile au aceeași valoare, prin urmare algoritmii din News Feed nu sunt influențați de CUM reacționează cineva. Încă!

Însă, așa cum declară Sammi Krug, Facebook Product Manager, cei de la Facebook au observat că reacția cuiva la o postare este un semnal și mai puternic decât simplul Like că vrea să vadă mai mult din acel tip de conținut. Așa că cei de la Facebook se gândesc să creeze un algoritm în care reacțiile să atârne mai greu decât „like-ul”.

Folosirea reacțiior este în creștere

Un studiu făcut de Quinly în mai și iunie 2016 pe 105.000 de pagini profesionale a arătat că, deși procentul utilizării reacțiilor este de doar 6%, acesta este în creștere. Singura reacție care a înregistrat o scădere pe perioada studiului a fost...„like-ul”.



Ce înseamnă toate astea pentru afacerea ta pe facebook?

În curând va fi din ce în ce mai important să îi faci pe fani să reacționeze dacă vrei să ai un reach mare. Mai multe reacții ar trebui să îți îmbunătățească impactul postărilor.

Prin urmare, ai în vedere ca postările tale să stârnească reacții: râsete, tristețe, furie sau iubire.

Dacă profilul afacerii tale nu este de natură să trezească astfel de reacții, poți folosi întrebări simple, ca în exemplul de mai jos. Fanii trebuie să îți răspundă...reacționând. J




 Spor la promovat!

Comentarii

Postări populare