Care e cel mai bun moment pentru a face reclama pe Facebook?

Atunci când creezi o reclamă din contul tău de Ad Manager, Facebook îți dă posibilitatea să programezi reclama ta. Adică să stabilești zilele și orele în care aceasta va fi afișată audienței tale.

Cum faci asta?

Când creezi reclama din contul de Ad Manager (Administrare reclame), in josul paginii ai „Set de reclame”, poti selecta una din cele 2 optiuni de programare:

- Ruleaza reclama tot timpul
- Rueaza reclame conform unui program

Dacă alegi să reulezi reclama conform unui program, atunci trebuie să folosești buget total, nu buget zilnic.



Selectezi zilele si orele in care audiența ta este online.

Important! Prformanța reclamei nu este puternic influențată de această opțiune, ci de conținutul ei. Programarea reclamei poate reduce costurile cu reclama.

De exemplu, dacă la 7 dimineața faci o postare în care este vorba despre cină, probabil că nu va ajunge prea departe. Ar putea avea un impact mare, dar puține interacțiuni.

Un impact mare și interacțiuni puține înseamnă că postarea ta a fost văzută de multe persoane, dar nu le-a atras atenția.

În general, conținutul organic are o speranță de viață de aproximativ 72 de ore. In aceasta fereastra de timp vei putea observa cum interacțiunile pornesc de la 0 și fac o curbă frumoasă atingând un vârf, după care încep să scadă după aproximativ 72 de ore.

În funcție de performanța organică a unei postări, decizi dacă o promovezi sau nu.  Nu cred că vrei să promovezi un conținut care performează slab. Asta îți va crește costurile.

Urmarește statisticile din pagina ta profesionala și vezi când sunt fanii tăi online, care sunt zilele și intervalele când conținutul tău performează cel mai bine și, mai ales, ce fel de conținut are parte de  cele mai multe interacțiuni. În acest fel poți să își construiești prezența valoroasă pe Facebook.


Spor la promovat!






Comentarii

Postări populare