Înlocuiește „vând” cu „AJUT”

Când știi că trebuie să vinzi ceva simți că te panichezi? Nici ție nu îți place să vinzi? Și cu toate acestea, din asta trăim. Toți vindem câte ceva, fie că e vorba de o marfă palpabilă, de un serviciu sau chiar de timpul nostru și abilitățile noastre (ca angajați).


Cum să stăpânești arta de a vinde orice?


Simplu. Nu mai folosi cuvântul „vând”, ci înlocuiește-l cu „ajut”. Pentru că asta faci, nu? Îi ajuți pe clienții tăi să fie sănătoși (oferindu-le mâncare sau băuturi sănătoase), să arate bine (cu ajutorul hainelor sau a produselor de cosmetică), să fie mereu impecabili (cu ajutorul serviciilor de curățare/curățenie) și tot așa. Ajuți, ajuți, ajuți.....nu vinzi.

De fapt, tu nu vrei să vinzi ceva. Tu vrei doar să ajuți oamenii.

Iar banii îi câștigi rezolvând o problemă pentru cineva. Este singurul motiv pentru care oamenii îți dau bani. Nu o să îți dea nimeni bani pentru că arăți bine. :)  Așa că începe să ajuți mai mulți oameni. Rămâi în nișa ta, dar fă în așa fel încât să le rezolvi problemele și spune-le și cum o vei face. Adică, construiește mesajul.

De exemplu: eu vând servicii de consultanță marketing, copywriting, realizare campanii Facebook Ads și administrare pagini profesionale de Facebook. Dar nu o să spun asta!! Nu!!

Pentru că eu AJUT antreprenorii gălățeni care se află la început sau au intrat într-o perioadă de plafonare să își clarifice mesajul către clienți, să se promoveze eficient folosind cea mai mare platformă de promovare online în acest moment și să se diferențieze în nișa lor.

Atunci când știi ce problemă rezolvi și pentru cine o rezolvi nu mai trebuie să vinzi ceva vreodată. Fă o ofertă celor care caută soluția ta și în acest fel nu va mai trebui să vinzi.

Totuși, obiectivul tău este vânzarea...


...Și nu e nimic greșit în asta. Acele vânzări sunt oamenii pe care tu îi ajuți. Doar că trebuie să o privești altfel, nu ca pe o vânzare. Numește-o cum vrei, numai nu o scăpa din vedere, căci dacă faci asta, te îndrepți spre faliment.


Acum e rândul tău! Gândește-te...tu CE problemă rezolvi...și, mai ales, pentru CINE?


Dacă ți-a fost de folos acest articol, amintește-ți să îl distribui! :)

Comentarii

Postări populare